Необхідність переходу до компетентнісно-модульного
підходу професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників для галузі
сільського господарства та запровадження в освітній процес елементів дуальної форми навчання зумовлені
запитами сучасного ринку праці, який потребує працівника високої кваліфікації.
6-7 листопада на базі Плужненського професійного
аграрного ліцею, методистом Науково-методичного центру професійно-технічної
освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у
Хмельницькій області Стасюком М.П. проведенно
навчальний семінар "Впровадження елементів дуальної форми навчання"
та наданно практичну допомогу педагогічним працівникам щодо розроблення робочих
навчальних планів і робочих навчальних програм на основі
компетентнісно-модульного підходу.
Одночасно з навчанням було проведено моніторинг якості
освітнього процесу ліцею за визначеними критеріями, а саме: документація викладачів професійно-теоретичної підготовки
та майстрів виробничого навчання, поурочне планування, перелік
навчально-виробничих робіт, ведення журналів теоретичного та виробничого
навчання і т.д.
Така співпраця є мотивацією
професійного розвитку педагогічних працівників.
Про вагомість професійного розвитку свідчить
відповідна стаття закону України «Про освіту» - «Професійний
розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників».
Згідно даних рекомендацій щодо впровадження
інноваційних підходів у підготовці кваліфікованих робітників було проведено стажування майстрів виробничого навчання Чорної Л.С.,
Федорчука В.М. на базі Гущинського ВПУ Вінницької області.
Синюк О.І. - методист
Немає коментарів:
Дописати коментар